Projekt  ,,Atrakcyjni na rynku pracy” jest  realizowany do 2020 roku.  Jest przeznaczony  dla uczniów klas organizacji reklamy z naszej szkoły oraz nauczycieli.

Rekrutacja do projektu będzie przeprowadzana etapami ze względu na ograniczoną ilość miejsc stażowych w danym roku.

Jaka korzyść dla ucznia?

To szansa na Twój rozwój, zdobycie lub poszerzenie kompetencji zawodowych poprzez

– udział w ciekawych szkoleniach prowadzonych przez zewnętrznych edukatorów (duża oferta)

-udział w płatnym stażu zawodowym (jednorazowo)

Jaka korzyść dla nauczycieli?

Rozwój kompetencji zawodowych przez udział w szkoleniach.

Jaka korzyść dla szkoły?

Rozbudowanie bazy technicznej i sprzętowej

Szkolenia dla uczniów 2017/2018
Marketing w Social Media
I część tego szkolenia odbyła się w dniach 24-26 kwietnia 2018 r. Uczniowie brali udział w wykładach, ćwiczeniach praktycznych i symulacjach np. prawdopodobnych wpisów na fanpage’u, na które trzeba było szybko zareagować. Dowiedzieli się m.in . jak za niewielkie pieniądze zrobić efektywną reklamę w SM, dlaczego niektóre konkursy na FB są nielegalne oraz to, że minimalizm, czyli “Hot design” jest najlepszym rozwiązaniem na projekt grafiki w SM.

W zetknięciu ze specjalistą od SM okazało się, że nasi uczniowie, jak sami powiedzieli wiedzą już całkiem sporo z tego zakresu, co było dla nich budujące.

II część szkolenia, która odbyła się w czerwcu 2018 r. obejmowała zakres Inboud marketingu.

Na zajęciach prowadzonych przez specjalistę w tej dziedzinie poznaliśmy elementy które mają wpływ na rozwój „nowego” marketingu. Poznaliśmy także nowy proces podejmowania decyzji zakupowych, który w  związku z powszechną cyfryzacją ma teraz miejsce. Dodatkowo mogliśmy się zapoznać z najnowszymi badaniami na ten temat przeprowadzonymi w Polsce. Elementem który przyśpieszył rozwój Inbound marketingu w Polsce był kryzys w 2008 roku, który zamienił strategie ekspansji na przetrwania w wielu firmach tym samym kazał dostosować nieco do nowych warunków komunikację z otoczeniem. Dowiedzieliśmy się także co jest attention crash, kim jest Prosument i jaka jest obecnie rola marketingu i sprzedaży w polskich firmach. Poznaliśmy wiele trendów związanych z Inbound marketingiem takich jak brand journalism, content marketing, reklama natywna i inne. Na koniec poznaliśmy sztukę wystąpień medialnych i autoprezentacji.

Wszystko po to, aby w praktyce przećwiczyć budowanie małej strategii komunikacyjnej opartej na zasadach Inbound marketingu.

Strategia Inbound marketingu powstała w opozycji do tradycyjnych metod, bazujących na agresywnej formie reklamy, takiej jak spoty reklamowebilbordy czy pop-upy (z ang. (outbound marketing). Jej celem jest zbudowanie świadomości marki oraz wypracowanie długotrwałej relacji z klientami, opartej na dwustronnym modelu komunikacji i zaangażowaniu obydwu stron. Docelowo ma pomóc dotrzeć klientom do doradcy, czyli budować świadomość marki poprzez rozwiązywanie ludzkich problemów.

Szkolenia dla uczniów 2018/2019
Szkolenie z fotografii reklamowej
Trwa (wrzesień/październik) kolejne po Social Media, realizowane w ramach projektu unijnego ,,Atrakcyjni na rynku pracy”, ważne szkolenie dla uczniów klas reklamy, dotyczy fotografii reklamowej.
Szkolenie prowadzone jest przez praktyka, pasjonata p. K. Staniszewskiego. Jest szansą na doświadczenie klimatu studia fotograficznego. Praca ze sprzętem typu: analogowy aparat, statyw światłomierz, softbox, plaster miodu, garnek przekłada się na zobaczenie różnicy w oświetleniu obiektu i ostatecznie na wyraźnie lepszą jakość zdjęcia.
Jak wynikało z zapowiedzi prowadzącego, kurs ma na celu zapoznanie się z podstawowymi zagadnieniami związanymi z fotografią reklamową i obsługą profesjonalnego sprzętu fotograficznego poprzez praktykę i teorię. Zajęcia mają też rozwinąć kulturę wizualną uczestników. Program szkolenia pomaga odpowiedzieć na wiele pytań, nurtujących miłośników fotografii.
Tak rzeczywiście się dzieje. Uczestnicy zorganizowali już i przeprowadzili profesjonalną sesję zdjęciową, którą oddzielnie opiszemy.

Sesja fotograficzna ,,Marchewkowa mafia”

Na podsumowanie szkolenia z fotografii reklamowej i przełożenia teorii na praktykę, uczniowie zorganizowali sesję fotograficzną z prawdziwego zdarzenia.

Sami o tym mówią tak: ,, Mieliśmy za zadanie stworzenia koncepcji dowolnego zdjęcia reklamowego. Wybraliśmy temat zdrowego trybu życia i promowania soków marchewkowych w klimacie okresu prohibicji. Luźne podejście do tematu wyzwoliło wodze fantazji, stąd też obecność postaci mafijnych z różnych kultur przy jednym stole pokerowym, gdzie karty i pieniądze grają mniejszą rolę, za to przelewa się litrami sok marchewkowy„

W zajęciach uczestniczyli uczniowie klasy 3 i 4TR. Na szkoleniu nauczyli się szczegółowej budowy aparatu, poznali zagadnienia z zakresu ekspozycji, kompozycji i co ma na nie wpływ. Poznali rodzaje obiektywów, ich parametry i budowę. Szkolenie było przeprowadzone w ramach projektu “Atrakcyjni na rynku pracy” w którym uczestniczą klasy reklamy z naszej szkoły.

Szkolenia dla uczniów 2019/2020
Następne szkolenie

 

 

Przeczytaj Regulamin

Rekrutacja kwiecień 2018r.